باربری سپاهان
03134356451 | 03133451625

راهنمای حمل بار با نیسان وانت

امروزه جا به جایی و حمل و نقل در شهرهای پرترافیک، زمان زیادی می برد و یک مشکل اساسی است. از جمله دغدغه های افراد در هنگام حمل بار، نگرانی در مورد صدمه دیدن وسایل و عدم ارسال به موقع بار است. به جرات می توان گفت که حمل بار با نیسان وانت، ایده آل ترین گزینه برای جا به جایی بار درون شهری است. زیرا ظرفیت وانت نیسان بالا بوده و برای حمل بارهای کم حجم بسیار مناسب است. در این مطلب قصد داریم شما را با مزایای استفاده از این وانت نیسان آشنا سازیم و در مورد عوامل موثر بر هزینه حمل بار با نیسان وانت بیشتر صحبت کنیم.

هر ماشینی،هر باری، فقط با یک تماس

جابجایی بار با نیسان

وقتی صحبت از وانت بار می شود، معمولا پای جابجایی بارهای کم حجم تا متوسط در میان است. برای حمل بارهای سنگین و حجیم، اغلب از ماشین های با موتور قوی تر و حجم بیشتر مانند کامیونت، کامیون و خاور استفاده می شود. اما در میان وانت بارها، نیسان نسبت به وانت پیکان و وانت پراید موتور قوی تری دارد و از ظرفیت حجم بار بالاتری برخوردار است. به همین دلیل وسیله ای مناسب برای حمل بارهای نسبتا سنگین تا حداکثر 2 تن وزن می باشد. لوازم و وسایل مختلفی می توان با این وسیله جا به کرد و در اسباب کشی ها، حمل منسوجات و ابزارآلات کارگاهی کاربرد دارد.

معرفی وانت نیسان

وانت نیسان حدود پنجاه سال است که به عنوان یک ماشین حمل بار آبی رنگ در ایران شناخته شده است. خط تولید این خودرو در سال 1956 توسط شرکت نیسان راه اندازی شد و هدف از این کار، درواقع تولید یک ماشین باربری کوچک تر نسبت به کامیون داتسون بود که بتواند بار سنگین تری را نسبت به کامیون های نیسان دیزل، حمل کند. بنابراین نیسان جونیور به عنوان یک خودروی قدرتمند با اندازه متوسط و ارزان قیمت وارد بازار شد. اولین نسل از این خودرو تا سال 1960 در مدل های مختلف به بازار عرضه گردید و نسل دوم آن در سال 1962 در مدل های جدیدتر تولید شد.

بالاخره وانت نیسان آبی شناخته شده در ایران، برای اولین بار در سال 1970 تولید شده و در سال 1349 وارد بازار ایران شد. این خودرو دارای توان 99 اسب بخار است و توسط شرکت زامیاد در ایران مونتاژ می شود. تا سال 1388 در بخش فنی ماشین، تغییری ایجاد نشد، ولی در سال 88 با اضافه کردن قسمت هایی همچون ترمز ضدقفل و سیستم EBD دستخوش تغییراتی اساسی شد. این ماشین امروزه به یکی از محبوب ترین وسایل باربری در ایران تبدیل شده که اکثر حمل بارهای کشور توسط آن انجام می شود.

انواع وانت نیسان

انواع وانت نیسان از نظر کارایی، تفاوت چندانی ندارند و در دو دسته یخچال دار و بدون یخچال قرار می گیرند. نیسان های یخچال دار برای حمل مواد غذایی و دارویی مناسب است. اما دسته بندی دیگری که برای این خودرو می توان در نظر گرفت، از نظر نوع سوخت است که به سه دسته بنزینی، گازسوز و دیزلی تقسیم می شوند. نیسان های دیزلی دیگر امروزه، رونقی ندارند اما مدل های گازسوز و بنزینی هنوز هم موجود هستند.

هرچند ممکن است اندازه اتاق بار انواع نیسان، یکسان باشد اما برای حمل بار استاندارد باید وزن ماشین و قدرت موتور آن را نظر گرفت. وزن نیسان بنزینی با ظرفیت مخزن 65 لیتر 1540 و وزن نیسان گازسوز با ظرفیت مخزن 45 لیتر 1740 کیلوگرم است. مصرف نیسان بنزینی 13 لیتر و مصرف نوع گازسوز آن 9 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. همچنین قدرت موتور نیسان بنزینی حداکثر صد و نیسان گازسوز حداکثر نود اسب بخار است.

ابعاد وانت نیسان

با آگاهی از ابعاد وانت نیسان می توانید براساس میزان و حجم باری که قرار است حمل کنید تصمیم گیری دقیقی داشته باشید. برای حمل بار با نیسان وانت به صورت استاندارد باید به این نکته توجه داشته باشید که ابعاد وسایل از ابعاد خودرو بیشتر نباشد.

به طور کلی طول وانت نیسان 4.69 متر؛ عرض وانت نیسان 1.66 متر و ارتفاع آن 1.65 متر است. اما ابعاد اتاق وانت نیسان اندکی متفاوت است، طول اتاق وانت نیسان 2 متر؛ عرض آن 1.6 متر و ارتفاع آن حداکثر 2 متر است. وزن اتاق نیسان براساس جنس آن ممکن است بین 200 تا 800 کیلوگرم باشد.

اسباب کشی با نیسان

شاید بتوان گفت که نیسان یکی از بهترین وسایل برای اسباب کشی است. زیرا این وسیله نسبت به خاور و کامیون از هزینه حمل بار کمتری برخوردار است. بنابراین اگر اسباب و وسایل منزل شما خیلی زیاد نیست و می توانید همه را در یک نیسان جا دهید، برای صرفه جویی در وقت و هزینه، بهتر است از خودروی نیسان چادردار یا بدون چادر براساس نیاز خود استفاده کنید. وانت نیسان برای جا به جایی انواع وسایل منزل مانند: یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، فرش، مبلمان و انواع وسایل چوبی کاربرد دارد.

حمل منسوجات با وانت نیسان

پوشاک و منسوجات توسط کارگاه های تولیدی در مقیاس زیاد، تولید می شوند و سپس برای فروشگاه های بزرگ و خرده فروشی ها ارسال می شوند. از آنجا که احتمال آسیب دیدگی چنین تولیداتی در معرض رطوبت و نور خورشید بالاست، اغلب برای جا به جایی منسوجات از خودروهای چادردار و پوشیده استفاده می شود. حمل بار با نیسان وانت از جمله روش های کاربردی برای حمل پوشاک در مناطق درون شهری یا برون شهری است. تولیدکنندگان می توانند با استفاده از این خودرو محصولات خود را با کیفیت بالا و در اسرع وقت به دست مغازه داران و مشتریان برسانند.

حمل ابزار و دستگاه های کارگاهی با وانت نیسان

وانت نیسان موتور قدرتمندی دارد که قادر است بارهای نسبتا سنگین تا میزان ۲ تن را به راحتی جا به جا کند. در نقل مکان کارگاهی یا برای شروع یک پروژه جدید، از این وسیله می توان برای حمل وسایل صنعتی مانند دستگاه های بسته بندی، وسایل چوب بری و … استفاده کرد.

حمل بار با نیسان وانت
شرکت باربری سپاهان – باربری با وانت نیسان

مزایای حمل بار با نیسان وانت

باربری سریع از جمله مزایای حمل بار با نیسان وانت است. نیسان وسیله ای پرطرفدار برای حمل بار است، زیرا علاوه بر اینکه می توانید با این وسیله انواع بار با هر حجم و شکلی را جا به جا کنید، در شرایط ترافیک و شلوغی شهرها کاربردی ترین وسیله باربری است. امروزه خیابان های پرتردد به خصوص در شهرهای بزرگ، معضلی است که باعث بر هم زدن کلیه برنامه ریزی ها می شود.

جا به جایی وسایل بزرگ با وسایل حمل بار سنگین مانند خاور و کامیون در مناطق شهری، کاری بس دشوار و حتی در مواقعی غیرممکن است. اینجاست که استفاده از یک وسیله نقلیه با ابعاد مناسب، می تواند کار حمل بار را با سرعت بیشتری انجام دهد. به طور کلی می توان مزایای زیر را برای حمل بار با نیسان وانت برشمرد:

  • حمل بار با نیسان وانت در شهرهای پرترافیک بسیار مرسوم بوده و می تواند از طولانی شدن روند باربری بکاهد.
  • هزینه حمل بار با نیسان وانت نسبت به خاور و کامیون کمتر بوده و هیچگونه محدودیت تردد در مناطق شهری ندارد.
  • توان حمل بار و کشندگی بالای وانت نیسان، نسبت به ماشین های هم اندازه باعث شده گزینه ای مناسب برای حمل بارهای سنگین باشد.
  • حمل مواد غذایی فاسد شدنی و اقلام دارویی با وانت نیسان یخچال دار امکان پذیر است.
  • برای اسباب کشی، حمل لوازم آشپزخانه، کاناپه، آلات موسیقی سنگین مانند پیانو، مصالح ساختمانی وسیله ای مناسب است.
  • مصرف سوخت وانت نیسان بهینه بوده و تست کالیبراسیون در مراکز معتبر بر روی آن انجام می شود.
  • نصب محدودکننده سرعت بر روی این خودرو، عاملی مهم در پیشگیری از بسیاری از تصادفات است.

حمل بار با نیسان وانت در شرکت باربری سپاهان علاوه بر کمک به تسریع حمل و نقل، مزایای دیگری همچون خدمات بسته بندی، تکنسین فنی، استفاده از کارکنان حمل بار باتجربه، خودروی چادردار و بدون چادر و زمان بندی دقیق برای ارسال بار را به همراه دارد و می تواند رضایت کامل مشتریان را فراهم سازد.

هزینه حمل بار با نیسان وانت

هزینه حمل بار یکی از فاکتورهای مهمی است که افراد به هنگام انتخاب وسیله مناسب باربری در نظر می گیرند. بسیاری از افراد تمایل دارند با کاهش هزینه های اضافی، تخمین دقیقی از هزینه های باربری داشته باشند. برخی از عوامل موثر در هزینه حمل بار با نیسان وانت عبارتند از:

مسافت: مهم ترین فاکتور تاثیرگذار بر هزینه بحمل بار با نیسان وانت، فاصله مبدا تا مقصد است. به همین دلیل اولین سوالی که از طرف کارشناسان شرکت باربری مطرح می شود، مسافت حمل بار است. مسلما هرچه مسافت حمل بار بیشتر باشد، هزینه حمل بار با نیسان وانت نیز افزایش خواهد یافت.

 تعداد کارگران: حمل وسایل به داخل وانت نیسان نیاز به سه اای چهار کارگر باتجربه دارد. هرچه مدت زمان بارگیری نیسان افزایش یابد، هزینه ها نیز زیاد می شود. بنابراین با توجه به حجم بار خود باید تعداد مناسبی کارگر استخدام کنید و در این پروسه، مدت زمان را  نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید در هزینه های حمل بار با نیسان وانت صرفه جویی کنید.

 بسته بندی: یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر هزینه حمل بار با نیسان وانت هزینه های مربوط به بسته بندی اصولی وسایل است. معمولا برای محافظت از بار وسایلی همچون پتو و پوشش محافظ استفاده می شود، اما بهترین روش برای جلوگیری از آسیب دیدگی وسایل، بسته بندی اصولی بار است. بسته بندی به کمک کارتن های چند لایه و به کمک نایلون های حباب دار، روشی اصولی است که هرچند ممکن است هزینه های حمل بار را افزایش دهد، اما در کل با محافظت از اسباب و وسایل مانع صدمه به بار شده و خیال شما را از بابت اسباب کشی راحت می کند.

شرایط آب و هوایی: در شرایط نامساعد آب و هوایی و زمانی که هوا بارانی باشد، فرآیند حمل بار مشکل تر بوده و شرایط کار را برای کارگران حمل بار سخت تر می کند. بنابراین در چنین شرایطی هزینه حمل بار با نیسان وانت افزایش می یابد. از طرفی حمل و نقل در ساعات پرترافیک و شلوغ مخصوصا در شهرهای بزرگ، به زمان بیشتری نیاز دارد و این موضوع بر هزینه های حمل بار با نیسان وانت موثر است.

بیمه باربری: یکی از دغدغه های افراد در جا به جایی مربوط به وسایل حساس و باارزش است. شرکت های باربری معتبر با بیمه کردن بار خیال شما را از این بابت راحت کرده و تضمین می کنند که بار شما به سلامت به مقصد برسد. بیمه باربری از جمله فاکتورهایی است که در صورت استفاده از آن باید متقبل هزینه ای بیشتر برای حمل بار با نیسان وانت شوید.

 سخن آخر

حمل بار با نیسان وانت یکی از بهترین روش ها برای حمل بار در اصفهان است. این وسیله برای جا به جایی روزانه اسباب و وسایل کم حجم بسیار مناسب است. هرچند با وانت نیسان نمی توان بارهای خیلی حجیم را جا به جا کرد، اما برای اسباب کشی منزل و لوازم فروشگاهی به صورت روزانه گزینه ای ایده آل محسوب می شود. ابعاد وانت نیسان به گونه ایست که برای حمل و نقل درون شهری به خصوص در خیابان های کم عرض و کوچه های باریک، کارآمد بوده و از طرفی قدرت موتور آن در حدی است که به عنوان ارزان ترین روش باربری بین شهری نیز محسوب می شود.

از مهم ترین مزایای حمل بار با نیسان وانت این است که در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود. باربری سپاهان با استفاده از ناوگان حمل و نقل پیشرفته و کادر مجرب، توانسته رضایت خاطر بسیاری از مشتریان خود را فراهم سازد. شما می توانید جهت استعلام شرایط باربری با وانت نیسان با کارشناسان شرکت باربری سپاهان در ارتباط باشید.

منبع:

https://fa.wikipedia.org