باربری سپاهان
03134356451 | 03133451625

لیست معتبرترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان

انتخاب بهترین شرکت های باربری شهرضا در میان انبوهی از تبلیغات، کار راحتی نیست. شرکت های باربری مهم ترین ارگان های مورد استفاده در اسباب کشی و نقل مکان هستند که در جابجایی ها می توان روی خدمات متنوع ارائه شده از سوی آنها حساب کرد. اگر شما هم در پی یافتن معتبرترین شرکت های باربری در شهرضا اصفهان هستید در این مطلب از سایت باربری سپاهان قصد داریم تا ضمن آشنایی با ویژگی های این ناوگان های باربری، شماره تلفن و آدرس آنها را به شما ارئه دهیم.

خدمات بهترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان

خدمات کارآمد، به موقع و مناسب برای انواع محموله ها با بهترین قیمت رقابتی و ردیابی محموله در طول مسیر جابجایی، از مهم ترین ویژگی های ناوگان های باربری معتبر است. ویژگی های معتبرترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان عبارتند از:

مشاوران کارآزموده

شرکت های معتبر و قابل اعتماد باربری شهرضا اصفهان، معمولا از یک تیم مشاوره تخصصی برخوردارند که با ارائه مشورت به مشتریان، می توانند مناسب ترین راه را در پیش روی آنها قرار دهند.

این حق مشتریان است که در مورد مسائلی همچون بسته بندی وسایل در اسباب کشی منزل، نوع خودروهای مورد استفاده برای حمل بار، هزینه حمل و نقل، زمان باربری و سایر مسائل مرتبط با حمل بار خود، آگاهی داشته باشند. مشاوران شرکت های باربری وظیفه دارند، به هرگونه سوالی که از سوی مشتریان در رابطه با حمل بار مطرح می شود، بادقت و صداقت جواب دهند و به آنها در انتخاب مناسب ترین سرویس، کمک کنند.

آنها می توانند با پیشنهاد مناسب ترین خودرو و بهترین زمان برای حمل بار، به مشتریان خود کمک کنند. ارائه راهنمایی های صحیح به صاحبان بار، علاوه بر جلب اعتماد آنها، کار را برای شرکت نیز راحت تر می کند.

بسته بندی مناسب

فاکتور دیگری که براساس آن می توان بهترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان را تشخیص داد، کیفیت بسته بندی وسایل است. بسته بندی مناسب اسباب و اثاثیه، تضمین کننده ایمنی بار در طول مسیر است. این مورد به خصوص در مورد بارهای حساس و شکستنی، اهمیت زیادی دارد.

بسته بندی وسایل با بهره گیری از ابزار و تجهیزات خاصی همچون کارتن های چندلایه، استرچ رپ، چسب، نایلون ها و کاورهای پلاستیکی و … در تخصص شرکت های باربری شهرضا اصفهان است که به صورت کاملا ماهرانه صورت می گیرد.

این امر از جمله خدمات شرکت های باربری باتجربه است که عدم توجه به آن ممکن است باعث آسیب به بار و تحمیل هزینه های اضافی شود.

نیروی انسانی ماهر

از دیگر ویژگی های بهترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان، برخورداری از کارگران باتجربه و ماهر است. توان جسمی و کاری بالا، امانت داری، روابط اجتماعی مطلوب، وقت شناسی و خوش برخوردی از جمله ویژگی های این کارگران است که برای فعالیت در اتوبارهای معتبر، ضروری است.

معتبرترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان متشکل از مدیریت و کارکنان حرفه ای هستند که به راحتی از طریق ارتباطات سیار در دسترس قرار دارند و با ارائه راه حل های لجستیکی از مشتریان خود در بخش لجستیک، انبارداری و توزیع پشتیبانی می کنند.

خودروهای متنوع

در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری سبک و سنگین برای حمل بارهای متنوع، از دیگر ویژگی های یک اتوبار معتبر است. این خودروهای مجهز به انواع امکانات لازم برای جابجایی محموله های خاص، در زمینه باربری بین شهری و درون شهری، فعالیت می کنند.

انواع وانت بار، کامیونت، کامیون، خاور و تریلی به طور گسترده در شرکت های باربری شهرضا اصفهان مورد استفاده قرار می گیرند تا رضایت خاطر مشتریان به نحو احسن تامین گردد.

مشاوران این شرکت ها به خوبی می دانند که خودروهای سبکی مانند وانت و خاور برای حمل بارهای کم وزن و کم حجم، مناسب هستند. درعوض خودروهای سنگین مانند کامیون و تریلی برای جابجایی بارهای حجیم و سنگین کاربرد دارند. بنابراین، بهترین وسیله را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند و هرگز برای کسب سود بیشتر، از اعتماد مشتریان خود سوءاستفاده نمی کنند.

 بهترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان معمولا با در نظر گرفتن میزان بار، نوع بار و مسافت مبدا تا مقصد، خودروی مناسب برای حمل بار را به محل مورد نظر اعزام می کنند. معتبرترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان، غالبا سعی می کنند، هرروزه حتی در روزهای تعطیل نیز به مشتریان خود، خدمات ارائه دهند.

نرخ های منصفانه

شرکت های باربری معتبر، عضو اتحادیه حمل و نقل هستند و در تعیین هزینه های حمل بار از نرخ های اتحادیه، پیروی می کنند. این اتوبارها در صورت اعمال هرگونه خسارتی به بار، جوابگو بوده و در جهت جبران آن برمی آیند.

لیست معتبرترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان

انتقادپذیری

داشتن روحیه انتقادپذیری از ویژگی های باربری های معتبر است. مدیران این شرکت ها معمولا از انتقادات و پیشنهادات ارائه شده از سوی مشتریان، استقبال کرده و در جهت ارتقاء کیفیت کار خود برمی آیند.

استفاده از فناوری ها

یک شرکت حمل بار معتبر از فناوری ها و نوآوری های به روز، استقبال می کند و برای گسترش کار خود از آنها بهره می برد. برخی از شرکت های حمل بار، ثبت سفارش خود را به صورت تلفنی انجام می دهند‌. امروزه تکنولوژی هایی مانند برنامه های حمل بار که توسط برخی از اتوبارها مورد استفاده قرار می گیرد، نه تنها حمل و نقل را برای رانندگان حمل بار راحت کرده، بلکه از طرف صاحبان بار نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

یک شرکت باربری معتبر باید قابلیت ثبت سفارش هم به صورت تلفنی و هم به صورت اینترنتی را داشته باشد. بنابراین می توان گفت که استفاده از فناوری های جدید ثبت سفارش توسط اتوبارها، می تواند راحتی بیشتری برای مشتریان و شرکت های باربری فراهم سازد.

از سوی دیگر کامیون‌های مجهز به GPS و سایر فناوری های نوآورانه، قابلیت ردیابی لحظه‌ای محموله در حین حمل و نقل را فراهم می سازند. رانندگان این خودروها در تمام زمینه‌های ایمنی به خوبی آموزش دیده و واجد شرایط هستند. کامیون‌ها، تریلرها، شاسی‌ها و سایر تجهیزات شرکت های باربری معتبر تحت تعمیر و نگهداری دوره‌ای قرار می‌گیرند تا به صورت ایمن و به موقع همه محموله‌ها را تحویل دهند.

صداقت و درستکاری

داشتن صداقت و دقت در اعلام هزینه های حمل بار به مشتریان از جمله ویژگی های بهترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان است. متاسفانه برخی از شرکت ها نرخی که قبل و بعد از حمل بار به مشتری اعلام می کنند، متفاوت است. این موضوع، اعتبار شرکت را زیر سوال برده و از اعتماد مشتریان می کاهد. اتوبارهای معتبر، با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف همچون نوع بار، مسافت، حجم بار، نوع خودروی لازم برای باربری و بسیاری از موارد دیگر، هزینه ها را براساس نرخ های مصوب اتحادیه، محاسبه کرده و در ابتدای کار به مشتری اعلام می کنند.  

لیست بهترین شرکت های باربری شهرضا اصفهان

نام شرکت باربری شهرضا اصفهانشماره تلفنآدرس
باربری شهری03153231449شهرضا- خیابان امام خمینی
باربری صادقی03153514018کمربندی شهرضا
صداقت بار خجسته09133210739شهرضا، جاده کمربندی بعد ازدوراهی سمیرم
باربری علی آبادی3212231007شهرضا- سروستان- میدان هفت تیر
جاده رانان سپهر09131211651شهرضا، کیلومتر ۲ جاده اصفهان
توسعه ترابر03153339433دهاقان، بلوار انقلاب
تاکسی وانت3212698069شهرضا- فلکه ژاندارمری شهید رئیسی
موسسه گلابی09133212086شهرضا، جاده اصفهان نرسیده به شهرک سپهرآبا
احمدیان اصفهان321222862کیلومتر ۴ جاده شهرضا، جنب پمپ بنزین
تندر سپاهان09131000772شهرضا، کیلومتر ۸ جاده شهرضا- اصفهان
باربری نیلی3210شهرضا- آیت اله غفاری، بالاتر از اداره کار
خدمات تاکسی بار3212235700شهرضا- خیابان آیت الله غفاری
شرکت احرار شهرضا09131214707شهرضا، جاده شهرضا اصفهان
جاده رانان سپهر پارسیان3153210544شهرضا، کیلومتر ۲ جاده اصفهان، روبروی پارک آبشار
وانت بار ایزدی3212225094شهرضا- شهرک رازی، خیابان اصلی
شرکت اطمینان شهرضا09131213595شهرضا، خیابان ۴۵ متری (بلوار امام)
وانت بار بگی3213245407پایدلران شانزده یاس
کامیونداران شهرضا09133212448شهرضا
پیشاهنگ09131184125شهرضا
کامیونداران خودراننده دهاقان03153332576دهاقان، کیلومتر ۲جاده دهاقان- شهرضا، روبروی دانشگاه آزاد دهاقان

درباره شهرضا اصفهان

شهرضا یکی از شهرستان های استان اصفهان بوده که در هفتاد کیلومتری جنوب غربی آن و در مسیر اصفهان به شیراز قرار گرفته است. این شهرستان با مساحتی بالغ بر ۴۵۷۳ کیلومتر مربع، از شمال به اصفهان؛ از جنوب غربی به سمیرم؛ از جنوب شرقی به استان فارس؛ از غرب به دهاقان و از شرق به یزد محدود شده است.  

نزدیکی شهرضا به مرکز استان و همچنین وجود صنایع و کارخانجات تولید مواد پلاستیکی، محصولات کانی غیرفلزی، مصنوعات نجاری، انواع قالی و قالیچه، مواد شیمیایی اساسی، فرآورده های نفتی، محصولات غذایی، آهن خام و فولاد، فرآورده های بهداشتی، مصالح ساختمانی، منسوجات، دستگاه های تولید برق، ماشین آلات کشاورزی، تانک و مخزن، سیم و کابل عایق دار، کاغذ و مقوا و … در این شهرستان باعث رونق گسترده صنعت باربری شهرضا اصفهان شده است.

سخن آخر

در پایان باید گفت که مهم ترین ویژگی شرکت های باربری شهرضا اصفهان این است که به تعهدات خود، پایبند هستند. زیرا عدم پیروی از تعهدات ذکر شده در قرارداد، کلیه برنامه ریزی های مشتریان را به هم ریخته و اعتبار شرکت را خدشه دار می‌کند.

منابع:

لیست باربری های شهرضا

QUALITIES OF RELIABLE FREIGHT MANAGEMENT SERVICES