باربری سپاهان
03134356451 | 03133451625

اهمیت برنامه ریزی برای اسباب کشی

اسباب کشی از جمله کارهایی است که هر فردی در طول زندگی باید انجام دهد. از جمله کارهای لازم قبل از جا به جایی، برنامه ریزی برای اسباب کشی است که باعث می شود، یک اثاث کشی خوب و منظم داشته باشید. با برنامه ریزی می توانید بدون این که هیچ مشکلی ایجاد شود، اسباب و وسایل خود را هماهنگ با شرکت باربری به محل جدید، انتقال دهید. در این مقاله از باربری سپاهان اصفهان نکات مهمی را در مورد برنامه ریزی برای اسباب کشی ارائه می دهیم، با ما همراه شوید.

برنامه ریزی برای اسباب کشی

برنامه ریزی برای اسباب کشی از جمله کارهای مهم قبل از جابجایی است. همان طور که در جریان هستید، روند اسباب کشی یک سری مسائل مربوط به خودش را دارد که با برنامه ریزی می توان آن ها را حل و فصل کرد. با برنامه ریزی مناسب می توانید روی خیلی از کارها نظارت داشته باشید و آن ها را بررسی و مدیریت نمایید تا بتوانید آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که برنامه ریزی برای اسباب کشی باید به صورت درست و اصولی قبل از روز جابه جایی انجام شود. هر چه فاصله زمانی بین برنامه ریزی شما تا اسباب کشی بیشتر باشد، این روند بهتر انجام شده و از میزان تنش در روز اثاث کشی کاسته می شود.

مزایای برنامه ریزی برای اسباب کشی

  1. بهبود روند اسباب کشی
  2. سرعت بخشیدن به روند انجام کارها
  3. کاهش میزان استرس
  4. جابه جایی در زمان مناسب
  5. جلوگیری از مشکلات متداول در اسباب کشی
برنامه ریزی برای اسباب کشی
باربری اصفهان – برنامه ریزی برای اسباب کشی

کارهای قبل از اثاث کشی

  • بسته بندی وسایل
  • تعیین زمان حرکت
  • بررسی بودجه
  • دریافت بیمه نامه
  • هماهنگی با باربری معتبر

چک لیست اثاث کشی

  • قبل از هر چیز، تاریخ جا به جایی خود را مشخص کنید. با تعیین تاریخ دقیق جا به جایی می توانید برای بسته بندی وسایل؛ تمیز کردن، تعمیر و نقاشی منزل جدید برنامه ریزی کرده و بدون استرس و نگرانی کارهای خود را سروقت انجام دهید.
  • اگر مستاجر هستید، تاریخ دقیق نقل مکان را به صاحبخانه خود اطلاع دهید.
  • در برنامه ریزی برای اسباب کشی هزینه های جا به جایی خود را برآورد کنید. همه چیز در نقل مکان به یک محل جدید به بودجه شما و اندازه ملکی که انتخاب کرده اید، بستگی دارد. اگر به یک ملک کوچک نقل مکان می کنید، احتمالاً اجاره یک ون و کمک گرفتن از چند کارگر باتجربه برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. صرف نظر از خدماتی که انتخاب می کنید، همه اشیاء باارزش و اسناد شخصی خود را در مکانی امن قرار دهید یا اگر می توانید آنها را نزد خود نگه دارید.
  • قبل از جا به جایی، اسباب و وسایل قدیمی، لباس ها، وسایل الکتریکی و مبلمان خود را بررسی کرده و تصمیم بگیرید چه چیزی ارزش نگه داشتن دارد و چه چیزی ندارد. اگر تعداد وسایلی را که برای نقل مکان به خانه جدید خود نیاز دارید کاهش دهید، در وقت و تلاش خود برای انتقال وسایل، صرفه جویی زیادی خواهید کرد.
  • همه وسایل را بسته بندی کنید و جعبه ها را برچسب بزنید. فهرستی تهیه کنید تا بدانید که پس از جا به جایی، دقیقاً داخل هر جعبه چه وسایلی قرار دارد و به راحتی بتوانید وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید.
  • قبض ها، صورتحساب ها و مالیات های خود را پرداخت کنید. به دوستان و خانواده خود اطلاع دهید که در حال نقل مکان هستید.
  • فراموش نکنید که آدرس قدیمی خود را از همه خرده فروشان آنلاین (مانند آمازون) حذف کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که بفهمید بسته شما به یک آدرس قدیمی تحویل داده شده است.
  • به خانه جدید خود نقل مکان کنید. وقتی همه وسایل را تخلیه کردید، بسته بندی ها را اتاق به اتاق باز کرده و چیدمان وسایل را از آشپزخانه شروع کنید.
برنامه ریزی برای اسباب کشی
باربری سپاهان – برنامه ریزی برای اسباب کشی

هزینه اسباب کشی

اسباب کشی یک سری هزینه ها را در پی دارد که بعضی از آن ها مربوط به هزینه های حمل بار و جابه جایی است. شرکت های باربری با توجه به نرخ مصوب این هزینه ها را با شما هماهنگ می کنند.

برخی هزینه های جانبی دیگر، مربوط به اسباب کشی هستند که می توان به تهیه وسایل مناسب برای بسته بندی و همین طور جمع آوری وسایل، تهیه غذا در روز اسباب کشی، نظافت منزل جدید و … اشاره کرد.

تمامی این هزینه ها بهتر است پیش از اثاث کشی، در یک لیست قرار گیرند و برآورد شوند. پیشنهاد می کنیم تا هزینه های مرتبط با جابه جایی و اسباب کشی، به صورت کامل با شرکت باربری هماهنگ شود. خدمات وانت تلفنی و باربری سپاهان به شما بهترین خدمات و اطلاعات را در زمینه جابه جایی بار ارائه می دهد.

هماهنگی با شرکت باربری

یکی از مهم ترین مواردی که در برنامه ریزی برای اسباب کشی باید در نظر بگیرید و حتما آن را انجام دهید، این است که با شرکت ارائه دهنده خدمات باربری هماهنگی های لازم را انجام دهید.

برای اسباب کشی، اولین موردی که باید در نظر داشته باشید، دریافت خدمات از شرکت یا مجموعه معتبر مانند باربری سپاهان برای حمل بار است. زمانی شما از باربری معتبر بهره می گیرید، بسیاری از مواردی که در برنامه ریزی برای اسباب کشی باید رعایت کنید، خود به خود انجام می گردد و مسائل و مشکلات جدی ایجاد نمی شود.

همین طور یک باربری معتبر از کارگران باتجربه، بهره می گیرد که روند اسباب کشی را به خوبی انجام می دهند. شما باید چند روز قبل از اسباب کشی، کارهای لازم را با شرکت باربری هماهنگ کنید و از راهنمایی و مشورت پرسنل آن بهره بگیرید تا این روند به درستی انجام شود.

لیست کارهای برنامه ریزی برای اسباب کشی

روزهای قبل از اسباب کشی، بیشترین اهمیت را دارند. به همین دلیل بهتر است برای یک روز قبل از اسباب کشی، یک سری برنامه ریزی های مخصوص آن را انجام دهید و مواردی را در نظر داشته باشید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک چک لیست برنامه ریزی برای اسباب کشی تهیه کنید
  • ایمنی بسته بندی ها را بررسی کنید
  • برای بسته بندی وسایل الکترونیکی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و تلویزیون، ابتدا اتصالات آن ها را جدا کرده و از کارتن خود وسایل استفاده کنید. همچنین می توانید از متخصصان باربری، راهنمایی و مشورت بگیرید.
  • خانه جدید را از قبل تمیز کنید.
  • اسباب کشی را در ساعات خلوت روز در ساختمان انجام دهید.
  • برای استفاده از آسانسور، با مدیر ساختمان هماهنگ کنید.
  • آخرین بررسی و هماهنگی های خود را با باربری انجام دهید.
  • هزینه ها و میزان بودجه لازم را برآورد کرده و کنار بگذارید.
  • برای اینکه تجربه بهتری از اسباب کشی داشته باشید به تیم ما بهترین تیم اسباب کشی منزل اعتماد کنید.

سوالات متداول

در ادامه در باربری اصفهان سپاهان به یک سری سوالات شما پاسخ می دهیم پس با ما همراه شوید:

  1. وجود چک لیست چه اهمیتی در برنامه ریزی برای اسباب کشی دارد؟

استفاده از چک لیست در برنامه ریزی برای سرعت بخشیدن به کارها اهمیت زیادی دارد و باعث می شود با اولویت بندی کارها، مشکلات اسباب کشی به حداقل برسد.

  1. در برنامه ریزی برای اسباب کشی و چیدمان وسایل باید به چه مواردی اهمیت دهید؟

نحوه چیدمان وسایل و بسته بندی کردن آن ها اهمیت زیادی دارد و این کار به سلیقه هر فردی بستگی دارد و باید از بسته بندی های مناسب استفاده نمایید.

  1. در زمان اسباب کشی برای وسایل درون یخچال چه مواردی اهمیت دارد؟

مواد داخل یخچال یک سری مواد فاسد شدنی هستند که تحت تاثیر دما ممکن است ذوب شوند، به همین دلیل بهترین کار این است که در آخرین مرحله و در دقایق پایانی قبل از اسباب کشی، بسته بندی شوند.

اهمیت مشاوره با باربری تخصصی