باربری سپاهان
03134356451 | 03133451625

حمل هوایی لوازم منزل چگونه انجام می‌شود؟

باربری مناسب و ماشین حمل نقل برای اسباب کشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

اسباب‌کشی کردن از کشوری به کشور دیگر بسیار هیجان‌انگیزی است؛ اما برای انتقال و جابجایی بین‌المللی نیاز است که موارد زیادی را مورد بررسی قرار دهیم یکی از مهم‌ترین این موارد حمل و نقل بار یا به عبارتی اثاثیه منزل است که برای حمل آن از نقل و انتقال‌های هوایی استفاده می‌شود.

مسئله مهمی که وجود دارد این است که بدانید در حمل هوایی لوازم منزل چه اتفاقی رخ می‌دهد. این موقع است که شما می‌توانید بهترین تصمیم زندگی خود را بگیرید.

 

حمل هوایی چیست؟

حمل هوایی به نقل و انتقال بار از طریق هواپیما گفته می‌شود که با استفاده از حمل ‌و نقل هوایی می‌توان بار را به صورت محموله‌های کوچک یا بسیار بزرگ جابجا کرد.

انتقال به خارج از کشور نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده‌ای دارد تا شما در طول مسیر با مشکل مواجه نشوید و شرایط حمل هوایی لوازم منزل به خارج از کشور می‌تواند از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت باشد.

بیشتر شرکت‌های حمل هوایی لوازم منزل به شما توصیه می‌کنند که لوازم ضروری و مهم خود را که زمان کوتاهی به آن‌ها نیاز دارید به شکل هوایی حمل کنید و دیگر وسایل را به از طریق راه‌های دریایی حمل نمایید.

این شیوه حمل ونقل از نظر هزینه‌ای برای شما مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. از آنجایی که هزینه‌های حمل ‌و نقل بر اساس وزن وسایل و حجم آن‌ها همراه با بیمه بار محاسبه می‌شود انتخاب بهترین گزینه‌ها برای حمل و نقل اثاثیه منزل مستلزم تحقیق است. 

با انتخاب کردن یک شرکت معتبر باربری اصفهان می‌توانید از متخصصان و کارشناسان مشاوره بگیرید تا اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار شما قرار دهند.

 

دلیل استفاده از حمل هوایی چیست؟

مهم‌ترین دلایل استفاده از حمل هوایی سرعت آن است که با توجه به زمان‌بندی که برای ارسال کالاها در این نوع حمل وجود دارد بسیار ساده و آسان است.

از همین رو این مسئله موجب شده است تا افراد تصمیم بگیرند تا تعداد اندکی از وسایل خود را به مقصد ارسال کنند و دیگر لوازم خود را به فروش برسانند، حتی چنانچه که مجبور شوند در محل اقامت جدید خود وسایل و لوازم جدید تهیه کنند.

با وجود این شرایط حمل هوایی مناسب‌ترین گزینه است با توجه به اینکه هزینه آن نسبت به سایر روش‌های حمل ‌و نقل بسیار بالا است.

 

تجهیزات حمل هوایی لوازم منزل

در حمل ‌و نقل هوایی، محموله‌ها باید به شکل حرفه‌ای بسته‌بندی شده باشند. این قانون امنیتی است. شرکت‌های حمل ‌و نقل هوایی بین‌المللی کلیه وسایل را در منزل بسته‌بندی می‌کنند. سپس آن‌ها را داخل کارتن‌های محکمی می‌گذارند.

کلیه کارتن‌ها به شکل یک پالت جمع‌آوری می‌شود. سپس تمامی وسایل در محفظه حمل کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا جابجایی آن‌ها راحت‌تر انجام شود.
کلیه وسایل در بسته‌بندی‌های ضدآب قرار داده می‌شوند و با نوار چسب به یکدیگر متصل می‌شوند. محوله‌ها پیش از بارگیری هواپیما اسکن XRAY می‌شوند. البته مجدد بار در مقصد نیز اسکن خواهد شد و دیگر اقدامات امنیتی نیز با توجه به گمرک کشور مقصد صورت خواهد گرفت.

 

زمان رسیدن وسایل منزل توسط حمل هوایی

کار زمانی که صرف ترانزیت هوایی می‌شود از جمع‌آوری تا تحویل کالا در کل 2 هفته طول می‌کشد که تنها چند شرکت هواپیمایی هستند که شرکت حمل بار می‌تواند با آن‌ها کار کند زیرا همه ایرلاین‌ها اجازه حمل چنین بارهایی را به شما نمی‌دهند.

در ابتدای امر کالای شما در گمرک کشور خودتان بررسی می‌شود سپس یکبار در فرودگاه کشور مقصد. احتمال دارد که این پروسه تاخیر داشته باشد زمان تحویل کالای شما حدودی اعلام می‌شود.

 

قیمت حمل هوایی لوازم منزل

هزینه حمل هوایی وسایل منزل بر اساس آیتم باری که قصد دارید حمل کنید توسط شرکت‌های باربری و ایرلاینی که استفاده می‌کنید مشخص می‌شود. شرکت‌های حمل ‌و نقل بین‌المللی معتبر در این زمینه مناسب‌ترین گزینه هستند.

ایرلاین‌ها هزینه را بر طبق وزن کالا محاسبه می‌کنند. بایستی توجه داشته باشید که بین وزن و وزن حجمی هر کدام بیشتر باشد همان مبنای محاسبه قرار خواهد گرفت.

هزینه تمام شده بر اساس وزن و حجم کالای شما در نظر گرفته می‌شود.
چنانچه که ذهنیت روشن‌تر و واضح‌تری نسبت به هزینه‌های حمل و نقل هوایی داشته باشید لازم است که از شرکت‌های حمل بار خود بخواهید که جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید قیمت نهایی حمل را اعلام کنید.

امیدوارم تا اینجا موفق شده باشیم که در مورد حمل هوایی لوازم منزل اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم. در صورتی که هر نوع سؤالی در این خصوص دارید می‌توانید به شرکت‌های باربری معتبر و حرفه‌ای حمل و نقل بار و وانت بار تلفنی در سطح کشور تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب شما را راهنمایی کنند.

0 0 رای
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها