مشتری مداری

مشتری مداری

در حیطه کار باربری و وانت تلفنی، مشتری مداری شامل خدمات ارزنده و خوب و قیمت تمام شده خدمات برای مشتریان عزیز می‌شود. خدمات ارزنده و خوب را از لحظه تماس مشتری درخواست کننده سرویس شامل توجیه کاربر پاسخگو و درک صحیح از شرایط بار چه از لحاظ جنس اقلام، طبقات بارگیری و تخلیه، وسیله نقلیه مورد نیاز، تعداد کارگر و… که حس اطمینان به مشتری منتقل و بعد از آن انتقال شرایط بار به راننده و کارگر در جهت انجام هر چه بهتر این ماموریت مهم میباشد.
در مرحله بعد مراجعه نفرات به محل جابجایی و درک صحیح از نحوه انتقال بار و جاگذاری بار و مهار صحیح و طی با دقت مسیر و تخلیه اصولی بدون ایجاد هرگونه خسارت احتمالی و رضایت کامل مشتری محترم میباشد.

نظرات مشتریان

keyboard_arrow_up