باربری سپاهان
03134356451 | 03133451625

لیست بهترین شرکت های باربری نایین اصفهان

صنعت باربری نقش مهمی در اقتصاد و توسعه تجاری دارد و اخیرا دستخوش تحولات بی نظیری شده که علاوه بر افزایش سرعت خدمات و بهبود کارایی در کاهش هزینه ها نیز موثر است. شرکت های باربری نایین اصفهان به کمک تجهیزات پیشرفته و با برخورداری از کادری مجرب، توانسته اند رضایت خاطر مشتریان خود را در زمینه حمل انواع بار به صورت درون شهری و بین شهری فراهم سازند. شما می توانید با بررسی لیست شرکت های باربری نایین اصفهان و دریافت مشاوره از کارشناسان آنها بهترین شرکت را برای جابجایی محموله های خود انتخاب کنید. برای آشنایی با لیست شرکت های باربری نایین اصفهان و خدمات ارائه شده توسط آنها در ادامه با ما همراه باشید …

هر ماشینی،هر باری، فقط با یک تماس

خدمات شرکت های باربری نایین اصفهان

اسباب کشی یکی از مباحث مرتبط با صنعت باربری است که معمولا به دلیل جابجایی خانه یا محل کار با آن مواجه هستیم. انتخاب شرکت حمل بار، بسته بندی اسباب و وسایل، بارگیری و تخلیه بار از جمله مراحل باربری هستند که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر هر کدام از این مراحل به درستی انجام نشود، منجر به ایجاد خسارات مالی می شود.

انتخاب یک شرکت باربری مطمئن، نخستین و مهم ترین مرحله است که نتیجه کار را تعیین می کند. شرکت های زیادی در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری فعالیت می کنند که با برخورداری از کادر مجرب، خودروهای متعدد و رانندگان حرفه ای، در حال خدمت رسانی به مشتریان هستند. با مراجعه مستقیم به این شرکت ها یا به کمک اپلیکیشن های باربری و بررسی شرکت های حمل بار به صورت آنلاین، می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد.  

پس از انتخاب یک شرکت مطمئن، نوبت به جمع و جور کردن و بسته بندی وسایل می رسد. بسته بندی صحیح و اصولی، به شما کمک می کند یک جابجایی راحت و بی دردسر داشته باشید. این کار نیازمند تخصص است و شرکت های باربری نایین اصفهان با بهره گیری از کارگران باتجربه، ریسک اسباب کشی را تا حد زیادی کاهش می دهند.

پس از بسته بندی صحیح، بارگیری اصولی وسایل از اهمیت خاصی برخوردار است. شرکت های باربری نایین اصفهان به کمک خودروهای مناسب و با در نظر گرفتن تناسب میزان بار و ظرفیت ماشین، در این زمینه تخصص دارند و سلامت بار شما را تضمین خواهند کرد.

مرحله حمل بار، پس از بارگیری مهم ترین مرحله است که باید توسط رانندگان حرفه ای انجام شود تا آسیبی به بار وارد نگردد. سرعت زیاد و ترمزهای ناگهانی در حین حمل بار، باعث اعمال ضربه به وسایل و ایجاد خسارت می شود و تنها رانندگان حرفه ای می توانند، فرآیند حمل بار را به درستی انجام دهند.

تخلیه بار و چیدمان آن در شرکت های باربری نایین اصفهان توسط افراد باتجربه و با در نظر گرفتن نوع خو‌دروی حمل بار صورت می گیرد تا بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند.

لیست شرکت های باربری نایین اصفهان

نام شرکتشماره تماسآدرس شرکت باربری
پیک بار نایین03146254200نایین، بلوار امام رضا، جنب تالار شکوفا
باربری استادی09910223591نایین
کویر خالد آباد362434888نایین، کیلومتر پنج جاده اردستان
آزاد بار جندق03146342622جندق، کمربندی معلمان، جنب رستوران ولیعصر
باربری چاوشی09054955040نایین
هومن بار نایین03146262700-7نایین، کیلومتر ۳ جاده نایین
باربری جمادی09914551795نایین
اختر بار کویر03146322929خور و بیابانک، میدان بسیج، مقابل پاسگاه نیروی انتظامی
پیشرو بار نایین03146267651نایین، کیلومتر پنج جاده اصفهان
سریع بار نوین آسیا09130753936کیلومتر پنج جاده نایین، مجتمع شرکت های حمل و نقل، پلاک ۱۸
نسیم بار نایین03146235090-1نایین، کیلو متر ۲۱ جاده نایین به سیمان سفید بنوید
باربری سرشار09054955010نایین
تیز رانان آسیا03146261161-4نایین، کیلومتر ۲ جاده اصفهان
باربری ستاره ارگ09134630944نایین
احسان مطلق03146204532نایین، ۳ کیلومتری روستای چوپانان
حامد بار نایین03146254132نایین، ابتدای جاده اصفهان، روبروی اداره برق
هومن ترابر سپاهان09133231720محور اصفهان نایین
باربری پازوکی09121832500شهرک صنعتی نایین
باربری جعفریان09011142203نایین

انواع خودروهای حمل بار در شرکت‌های باربری نایین اصفهان

انتخاب خودروی متناسب با نوع بار، یکی از اصول مهم در حمل بار است. با انتخاب خودروی مناسب، هم امنیت بار تضمین می شود و هم هزینه های باربری کاهش می یابد. شرکت های باربری نایین اصفهان، زیر نظر اتحادیه باربری کلیه خدمات حمل بار درون شهری و بین شهری را ارائه می دهند. به طور کلی ناوگان های باربری نایین شامل خودروهای زیر هستند:

خودروهای مسقف

 کامیونت های مسقف فلزی و خاورهای مسقف چادری، از جمله خودروهای سرپوشیده برای حمل بارهای حساس و کم وزن با حجم زیاد هستند. اسباب و اثاثیه منزل، وسایل اداری و مبلمان ها از جمله این بارها هستند که به صورت ایمن توسط این خودروهای مسقف جابجا می شوند.

دیواره های اتاق بار خودروهای مسقف، موکت زده شده و در آنها از تجهیزات ضربه گیر، پتو و کارتن های مخصوص برای محافظت از بار استفاده می شود.

از جمله ویژگی های این خودروها برخورداری از سیستم فنربندی مناسب است که تا حد زیادی ضربات ناشی از دست اندازها را گرفته و امنیت بار را افزایش می دهد. همچنین محدودیت تردد نداشته و در هر زمانی می توانند اقدام به حمل بار نمایند.

باربری نایین اصفهان

خودروهای روباز

از جمله این خودروها می توان به خاور و کامیونت روباز اشاره کرد که برای حمل بارهای کمتر از ۳۵۰۰ کیلوگرم مناسب هستند. مصالح و تجهیزات ساختمانی، ماشین آلات صنعتی، مایعات و محصولات کشاورزی از جمله بارهای قابل حمل با این خودروها هستند.

وانت ها

حمل بار با نیسان وانت، باربری با وانت پیکان، حمل بار با پراید وانت از خدمات ارائه شده توسط شرکت های باربری نایین است. وانت وسیله مناسبی برای حمل بارهای کم حجم تا حداکثر وزن دو تن می باشد و برای تردد در مناطق شهری و معابر باریک، بهترین گزینه است‌.

کامیون تک و جفت

کامیون تک وسیله ای مناسب برای حمل محموله های سنگین است که وزن آنها تا ده تن می رسد. در حالی که بارهای سنگین تر تا وزن ۱۵ تن توسط کامیون های جفت، جابجا می شوند.

حمل بار با تریلی

تریلی یا کامیون های کشنده ۱۸ چرخ، برای حمل بارهایی با وزن بیش از ۱۵ تن مناسب هستند. در شرکت های باربری نایین اصفهان سازه ها و مصالح ساختمانی، آهن آلات و میلگرد تا وزن حداکثر ۲۴ تن توسط این خودروها حمل می شوند.

معرفی شهرستان نایین

نایین یکی از بزرگ ترین شهرستان های ایران و وسیع ترین شهرستان موجود در استان اصفهان است. این شهرستان در فاصله ۱۳۵ کیلومتری از مرکز اصفهان واقع شده و قدمتی ۴۰۰۰ ساله دارد. اقتصاد شهرستان نایین بر کشاورزی و صنایع دستی متکی است. انار، پسته، گندم و جو از جمله محصولات کشاورزی آن است. دامپروری نیز در حد مرتفع ساختن نیاز روزمره مردم آن رواج دارد. در شهرستان نایین کارخانجات صنعتی زیادی در زمینه تولید محصولات پلاستیکی، غذایی و … فعالیت می کنند که برای رساندن محصولات خود به سایر شهرها یا جابجایی آنها در سطح شهرستان، نیاز به باربری دارند‌. حمل محصولات متنوع نیاز به خودروی مخصوص دارد و شرکت های باربری نایین اصفهان این نیازها را برآورده می سازند.  

منبع:

https://www.camioon.ir